Aktivacija NetTV Plus APPa na Windows 10

Sve o NetTV Plus player-u za Windows OS
Odgovori
sale88
Postovi: 1
Pridružio se: 11 Nov 2017, 21:01

Aktivacija NetTV Plus APPa na Windows 10

Post od sale88 » 11 Nov 2017, 21:08

Jer zna mozda neko sta moze da se uradi ako ne moze da se aktivira NetTV Plus na Windows 10?

Problem je utome sto uopste nece da me pita za Login podatke!!!
Kada startujes APP odma izadje "Greska: Nemate aktivnu pretplatu."
I od tog momenta mogu samo da vidim telefonski brojevi za Hotline.
Pocemu APP zakljuci da nemam aktivnu pretplatu...nemam pojma....

APP je skinut i installiran kao sto je navedeno u upustvo NetTV Plus sajta -->

https://nettvplus.com/Pomoc/Pc-Mac-Linux-Player/a20358-Windows-10-player.html

Korisnikov avatar
NetTV Plus
Servis
Postovi: 66
Pridružio se: 15 Jan 2013, 11:34

Re: Aktivacija NetTV Plus APPa na Windows 10

Post od NetTV Plus » 13 Nov 2017, 17:51

Postovani,

Aplikacija jos nije aktivirana, te zbog toga i izbacuje poruku da nemate aktivnu pretplatu. Potrebno je aktivirati aplikaciju, tako sto cete se ulogovati sa podatcima sa kojima ste prethodno registrovali Moj NetTV nalog - https://moj.nettvplus.com/signin

Drugi nacina aktiviranja uredjaja, jeste da kontaktirate nas Call centrar i da im izdiktirate identifikacioni UWP broj koji se nalazi iznad brojeva telefona za Call centar, kako bi smo Vam aktivirali uredjaj (ovu opciju uvek mozete izabrati, bez obzira da li ste kreirali ili niste Moj NetTV nalog).

Nadam se da su Vam ove informacije od pomoci. Ukoliko imate jos pitanja, mozete nas kontaktirati, ili nam se obratiti ovim putem.

Srdacan pozdrav

Boksi
Postovi: 1
Pridružio se: 03 Feb 2018, 22:26

Re: Aktivacija NetTV Plus APPa na Windows 10

Post od Boksi » 03 Feb 2018, 22:31

Pozdrav, Imam isti problem sa Win10 preko APPa tako i preko browsera imam istu gresku,dok preko telefona sve radi normlano.

Korisnikov avatar
NetTV Plus
Servis
Postovi: 66
Pridružio se: 15 Jan 2013, 11:34

Re: Aktivacija NetTV Plus APPa na Windows 10

Post od NetTV Plus » 08 Feb 2018, 15:07

Postovani,

Zamolio bih Vas da kontaktirate nasu tehnicku podrsku u vezi resenja problema.

Srdacam pozdrav

Odgovori